צ'אט GPT ידבר עברית בקרוב?

D-ID, הסטארט-אפ הישראלי, הודיע היום כי הוא משיק את גרסת הבטא של אפליקציית האינטרנט החדשה שלה המאפשרת למשתמשים לדבר פנים אל פנים עם AI פוטו-ריאליסטי.

צ'אט GPT יתחיל לדבר בעברית בקרוב?

אפליקציית האינטרנט, הנקראת chat.D-ID, משלבת את טכנולוגיית הזרמת הטקסט לווידאו של D-ID עם ChatGPT של OpenAI כדי להפוך שיחות עם AI לנגישות יותר.

מנכ"ל ומייסד הסטארט-אפ, גיל פרי, אמר ל-TechCrunch ש-D-ID מאמין שמתן קול ופנים ל-ChatGPT יאפשר ליותר אנשים להשתמש בטכנולוגיה, שכן אנשים שאינם יודעים לקרוא ולכתוב יוכלו כעת לשוחח עם AI . מטרה נוספת של ה-chat.D-ID להקל על קשישים להשתמש בבינה מלאכותית. החברה מאמינה שאפליקציית האינטרנט החדשה שלה פותחת גישה ל-ChatGPT בצורה רחבה יותר.

"האפליקציה היא דרך קלה יותר להשתמש בכוח הבינה המלאכותית ולשוחח עם ChatGPT", אמר פרי.

"אנחנו מחוברים לתקשורת עם פרצופים, אנחנו מבינים את המצב טוב יותר כשאנחנו מבינים את זה. אנחנו מרגישים יותר בנוח ואנחנו יכולים לצפות במידע מורכב טוב יותר כשאנחנו נמצאים במה שמרגיש כמו תרחיש אמיתי. וידאו יעיל יותר מטקסט, כך שהאפליקציה מגדילה את הכוח של מודלים גדולים של שפה על ידי הוספת פנים".

כאשר אתה פותח את אפליקציית האינטרנט במחשב שולחני או במכשיר נייד, תקבל את פניך אווטאר בשם "אליס". לאחר מכן תוכל לבחור להקליד שאלה או ללחוץ על סמל המיקרופון כדי לומר את השאילתה שלך בקול רם. D-ID מציין כי אליס יכולה לענות כמעט על כל דבר. אתה יכול לבקש מאליס לדמות ראיון עבודה או אפילו לארח את ערב הטריוויה של המשפחה שלך. בהתחשב בכך שאפליקציית האינטרנט עדיין בשלב הבטא, היא לא מושלמת.

אפליקציית האינטרנט תציע בקרוב מגוון אווטארים נוכחיים שמשתמשים יוכלו לבחור מהם. למשתמשים תהיה גם היכולת להעלות כל תמונה לבחירתם. עם זאת, לא תוכל להעלות תמונות של ידוענים או אישי ציבור, מציין פרי. בעוד מספר שבועות, אפליקציית האינטרנט תאפשר למשתמשים ליצור דמות, כמו דמבלדור מהארי פוטר, ולדבר איתם. פרי מאמין שחשוב להיות בעל הפנים הנכונות בעת שיחה עם AI. לדוגמה, אם תלמיד בית ספר יסודי רוצה ללמוד על פיזיקת קוונטים, הם יכולים לשנות את פני היישום לזה של אלברט איינשטיין.

אנשים יכולים להשתמש ב-chat.D-ID בחינם, אבל פרי מציין שאם אפליקציית האינטרנט תמריא ותהפוך ליותר מדי מכדי שהסטארט-אפ יוכל לטפל בעצמו, החברה עשויה להתחיל לגבות עליה תשלום מהמשתמשים. פרי מציין כי D-ID מוכן שהאפליקציה תהפוך לוויראלית, וכי המטרה היא לשמור אותה בחינם.

חלקם עשויים למצוא את אפליקציית האינטרנט החדשה קצת מפחידה, ו-D-ID מודע לכך. עם זאת, פרי טוען שיום אחד בני אדם ישתמשו בבינה מלאכותית בחיי היומיום שלהם, וכי D-ID מאמין שהענקת פנים לבינה מלאכותית תקל על אנשים לתקשר עם הטכנולוגיה.

כאשר מיקרוסופט שילבה יכולות דמויות ChatGPT בתוך Bing בחודש שעבר, ענקית הטכנולוגיה התמודדה עם תגובה מסוימת לאחר שמשתמשים קיבלו תגובות מטרידות ומטרידות ממנוע החיפוש. 

D-ID מאמינה שהיא לא תתמודד עם מצב דומה מכיוון ש-OpenAI שיפרה את ChatGPT API שלה והוסיפה מעקות בטיחות. 

למרות ש-D-ID טוענת שהיא לא לוקחת כל אחריות על התגובות שסיפקה אליס, היא שילבה אמצעי הגנה בתוך אפליקציית האינטרנט שלה, מכיוון שמשתמשים לא יוכלו להעלות תמונות פורנוגרפיות או אלימות.

ההשקה של אפליקציית הצרכנים החדשה מגיעה שבוע לאחר ש-D-ID הוציא ממשק API של צ'אט לארגונים למטרות מיתוג וחווית לקוח. צ'אט בוטים של טקסט הם דרך פופולרית עבור צרכנים ליצור אינטראקציה עם מותגים, ו-D-ID מציינת שזה מייצג שימוש אפשרי עבור ה-API החדש שלה, מכיוון שהוא יאפשר למותגים לתקשר עם לקוחות באמצעות חוויה אישית ואינטראקטיבית יותר.

הפיתוחים האחרונים של החברה מגיעים כ-D-ID ומספר חברות אחרות, כולל Adobe ו-OpenAI, הכריזו על מעורבותן במסגרת לפיתוח אתי ואחראי, יצירה ושיתוף של מדיה סינתטית.

מאז השקתו לפני מספר חודשים, ChatGPT של Open AI שולט באינטרנט והפך יותר ויותר פופולרי. כתוצאה מכך, AI הפכה לנושא מגמתי יותר ויותר במהלך החודשים האחרונים, כך שאין זה מפתיע ש-D-ID מחפשת להוסיף שכבה של ריאליזם לטכנולוגיה.


D-ID גם הודיעה היום שהיא משיקה קמפיין לשימוש בבינה מלאכותית גנרטיבית כדי לחזק את התמיכה המקוונת העולמית לקורבנות של אלימות במשפחה לצד Spring ACT, ארגון ללא מטרות רווח. מיקרוסופט תומכת בקמפיין, הממנף את יכולות הטקסט לדיבור של Microsoft Azure AI ואת תשתית הענן של Azure AI.

פוסטים מומלצים

Send Us A Message